Hiburan

Ibu 7 Anak Mengadu S4kit Pervt Lepas Oper4tion, Rupanya Ini Yang Doktor Tertinggal Dalam Pervt

Pernah tak korang kena buat apa-apa pembed4han yang serius dalam hidup korang. Mesti sebelum nak kena buat pembed4han tu korang dah terfikir macam-macam kan?

Tapi kisah seorang ibu kepada tujuh cahaya mata ni mesti buat korang terkejut. Perkara ini terjadi selepas dia menjalani pembed4han sebelum ini.

Sakit pervt lepas pembed4han

Pengalaman ‘ngeri’ ini dilalui oleh seorang wanita berusia 61 tahun, Nurcihan Ogmen yang tinggal di wilayah Aydin di barat daya Turki mengadu mengalami sakit pada bahagian pervt selepas melakukan pembebad4han.

Menurut agensi berita tempatan, AHaber, Nurcihan melalui satu proses pembed4han selama 5 jam dan lebihan kulitnya dibuang oleh doktor ketika pembedahan dilakukan. Kemudiannya dia dibenarkan pulang ke rumah pada keesokan hari.

Walau bagaimanapun dia kembali ke h0spital selepas mendapati, ada bengk4k selain sakit pada bahagian pervt dan memberitahu kepada doktor tentang situasinya.

Namun wanita tersebut dimaklumkan bahawa itu adalah normal, selepas melalui sesebuah pembed4han di sebuah h0spital swasta di Kusadasi pada 5 Mac lalu.

“Perut saya begitu sakit selepas pembed4han namun doktor tidak mempercayai apa yang saya katakan.

“Doktor hanya meminta saya bersabar dan tidak berminat untuk mendengar masalah yang saya hadapi,” katanya.

Gunting tertinggal dalam perut

Dua bulan selepas pembed4han, Nurcihan dikatakan masih berasa sakit pada bahagian perutnya dan pergi ke H0spital Negeri Soke untuk buat pemeriksaan susulan.

Alangkah terkejutnya bila laporan X-ray menunjukkan, ada sebilah gunting terdapat pada bahagian kiri abdomennya. Difahamkan juga gvnting tu adalah dari pembed4hannya yang dilaluinya sebelum ini. Korang bayangkan macam mana boleh tertinggal tu?

Tak ambil masa lama, dia kemudiannya terus bertemu semula dengan doktor yang melakukan pembedahan awal terhadapnya untuk mengeluarkan gunting itu. Akhirnya ia dapat dia dikeluarkan selepas melakukan pembedahan selama dua jam.

Alamak macam mana boleh jadi macam tu pulak eh? Tapi syukur sangat-sangat dia tak ada cedera apa-apa

Sumber : Harian Metro

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : Lobak Merah

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *