Hiburan

Dakw@ Perempuan Kelantan ‘P1sau Cukvr’, Pengot0r, Komen Gadis Ini Undang Kecam@n Ramai

Sebelum ini, viraI kisah seorang pemuda mengambil keputusan untuk berp1sah dengan kekasih hatinya dipercayai bakal ibu mentua meminta hantaran sebanyak RM30,000. Nilai wang tersebut dianggap keterl4luan dan mahal sehingga menyebabkan dirinya tidak mampu. Kisah itu bagaimanapun telah mendapat reaksi netizen.

Namun, lebih menjadi perhatian ramai apabila satu komen yang ditinggalkan oleh seorang gadis ini undang kecam4n ramai apabila did4kwa dan menyarankan untuk mana-mana lelaki tidak memilih wanita dari negeri Kelantan sebagai jodoh disebabkan beberapa sebab.

Difahamkan, gadis berkenaan menyarankan mana-mana lelaki untuk tidak mencari jodoh dalam kalangan perempuan dari negeri Kelantan dengan mend4kwa mereka pemal4s, pengot0r, jij1k dan pis4u cukvr. Dakw4nya lagi, perempuan Kelantan dianggap seperti warga Indonesia.

Susulan itu, netizen mula mengec4m posting gadis berkenaan kerana postingnya yang melibatkan maruah wanita dan negeri lain. Netizen turut menasihati agar dia lebih berhati-hati selepas ini untuk mengeluarkan sebarang kenyataan berbavr mengh1na orang lain dan melibatkan nama negeri.

Sumber: Pantai Dalam Community

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!
Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Kami
Sumber : https://www.malaysiarepoter.com/

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *