Hiburan

Budak Berkepit Dengan Patung ‘P0cong’ Sampai Bawa Tidur SekaIi

Di Asia, budaya h4ntu dan ser4m cukup dekat dengan masyarakat. Malah setiap satu rupa makhluk ser4m ini ada diberi nama mereka tersendiri. Percaya atau pun tidak memang ianya wujud.

Bila bercerita mengenai h4ntu mesti ramai yang mula merem4ng bulu roma dan ada sesetengah itu sehinggakan terbawa-bawa masa tidur. Namun begitu, lain pula halnya dengan seorang kanak-kanak dari negara seberang ini. Budak berkepit dengan patung p0cong ini menjadi pilihannya untuk dijadikan kesayangan.

Menerusi satu perkongsian di Twitter, seorang kanak-kanak perempuan ini sangat menyukai patung berupa poc0ng itu dan sering membawanya tidur bersama. Berikut adalah muat naik kisah mengenai budak ini yang memiliki minat yang cukup luar biasa:

Uish tengok rupa patung itu pun sahaja sudah menyer4mkan! Macam manalah kalau malam-malam patung itu ‘hidup’? Tak dapat bayangkan!

Perkongsian budak berkepit dengan patung poc0ng ini telah meraih perhatian ramai. Berikut antara reaksi warganet yang ditinggalkan di ruangan komen perkongsian tersebut:

“Tolonglah tak takut ke tengah malam muncul yang betul? Atau budak ni tengah berlatih kalau-kalau terserempak dengan p0cong yang betul”

bantal busuk berwajah ‘Pocong’ 3

“Tak boleh bayangkan kalau emak dia adalah aku. Tiap hari senam jantung”

bantal busuk berwajah ‘Pocong’ 2

“Wekeke aku juga dulu gini. Gara-gara sering baca majalah Misteri dan Hidayah. Semua buku tulisku ada gambar p0congnya…”

bantal busuk berwajah ‘Pocong’ 1

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : HCL

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *