Hiburan

Belas4h member sebab lambat letak tangan, netizen berdek4h ulang tayang tonton si Oyen ‘gengst3r’

Dah nama pun Oyen, pasti sudah biasa dan netizen cukup kenal dengan perangainya yang nak4l mengalahkan kucing-kucing lain sehingga Oyen ini sangat popular di media sosial.

Kenakalannya yang boleh mengundang netizen tepuk dahi kerana tidak menyangka si comel itu boleh melakukan perkara-perkara pelik sekali gus menghiburkan orang ramai.

Seperti mana si Oyen ini yang digelar sebagai gengst3r akibat perangainya yang tidak sabar dengan kelakuan lambat kucing lain disampingnya ini.

Oyen gengster

Buat hal betul si Oyen ini apabila pada mulanya pemilik dua ekor kucing itu menghulurkan tangannya dan dengan pantas si Oyen meletakkan tangan depannya ke atas tangan pemiliknya itu.

Namun begitu, oleh kerana ‘member’ disebelahnya lambat meletakkan tangannya mengundang si Oyen gengster pula mar4h sehingga tiba-tiba ‘belas4h’ si belang. Tak menyabor!

Gara-gara berdekah melihat kelakuan dua ekor kucing itu, netizen sampaikan mengulang tayang menonton kedua-dua si comel kucing itu sehingga dalam satu hari dikongsikan, video itu tular dengan 1.9 juta tontonan.

Bukan itu saja, hantaran video oleh seorang pengguna aplikasi TikTok itu ternyata juga mendapat lebih 200,000 tanda suka.

“Hahaha banyak kali repeat tengok”

IMG_20210707_121836

“Kucing pun pandai cemburu”

IMG_20210707_121848

“Terkedek kedek sangat… tu makan dia”

Oyen gengster

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : HCL

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *