Hiburan

“Mesti Office Dia Ada Aura Ser4m” -Gelagat Wanita Ris4u Kawan Hilang Dari Pandangan, Berdesup Dia Ikut Lari Jugak

Biasanya dalam ramai-ramai kawan, mesti akan ada seorang dua yang suka menyakat rakan-rakan yang lain. Macam yang dikongsikan di dalam video ini apabila lelaki ini berpura-pura berlari keluar dari bilik pejabatnya tanpa sebab untuk mengvsik rakannya ini.

Namun reaksi cu4k dari wanita ini pula berjaya membuatkan netizen berdekah menontonnya. Bukan saja cuak dengan apa yang berlaku, malah wanita itu turut sama ikut berlari walaupun tidak tahu mengapakah mereka perlu berlari pada masa itu.

Di dalam video yang dikongsikan ini, kelihatan lelaki dan wanita itu sedang melakukan kerja di dalam bilik pejabat itu. Namun tidak semena-mena, lelaki itu kemudian berlari keluar dari bilik itu dalam keadaan yang terges4-gesa.

Sebaik sahaja melihat lelaki itu berlari, wanita itu turut sama berlari mengikutinya dari belakang walaupun tidak tahu apa yang berlaku. Tetapi sebenarnya, lelaki itu hanya berpura-pura lari untuk mengenakan rakannya itu dan kemudian sambung menari di depan kamera.

berlari

Lebih melucukan, wanita itu hampir sahaja terj4tuh semasa berlari gara-gara panik dengan reaksi rakan lelakinya itu. Selepas menyedari apa yang berlaku, wanita itu hanya mampu ketawa sahaja bersama lelaki itu yang turut tidak dapat menahan ketawanya.

Di ruangan komen, rata-rata netizen turut sama terhibur melihat reaksi cuak dari wanita itu. Malah ada yang menganggap mungkin juga ada kisah ser4m yang berlaku di pejabat itu yang membuatkan wanita itu panik ditinggalkan rakannya.

“Auto cu4k lah member buat kalut.”

pura-pura lari

“Kawan baik punya ni.”

lelaki

“Ini mesti di office ada aura ser4m ni. Aku pun pernah macam ni…”

komen

“Perempuan lari tak tahu apa-apa. Macam lari nak selamatkan diri…”

tik tok

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Astro Baru

Sumber : HCL, tiktok

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *